BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

„Топлофикация Плевен“: Преди пускане на централното отопление, клиентите трябва да приключат с ремонтите по сградните инсталации

„Топлофикация Плевен“ напомня на клиентите, че преди началото на отоплителния сезон е необходимо да извършат профилактика и при необходимост ремонт на вътрешните инсталации за отопление и топла вода. „Отстраняването на повреди като течове, ремонт и подмяна на кранове, подмяна на щрангове и топлинна изолация трябва да бъде извършено преди пускане на централното отопление. Съветваме клиентите да направятпроверка на отоплителните тела в имотите си, за да бъде извършена подмяна или ремонт преди началото на отоплителния сезон. Някои повреди изискват по-дълъг срок за отстраняване“, отбелязватекспертите от предприятието.

„От 11.10.2021г. Топлофикация Плевен започва поетапно запълване и обезвъздушаване на вътрешно отоплителните инсталации. На входовете на сградите ще се поставят съобщения преди манипулацията. В случай на продължаващи ремонтни дейности, е препоръчителноклиентите да ни информират с поставяне на съобщение на вратата на абонатната станция в сградата или чрез подаване на писмено заявление в Клиентския център на дружеството. Така ще се избегнат евентуални наводнения на жилища при запълване на вътрешно отоплителната инсталация.“, посочват от дружеството.

От „Топлофикация Плевен“ напомнят също, че най-подходящото време за подмяна или метрологична проверка на уредите за дялово разпределение (топломери и водомери) е извън отоплителния сезон. Необходимо е всеки клиент визуално да провери дали те работят. „Уредите за дялово разпределение в жилищните сгради са с батерии, които имат определен експлоатационен срок. Когато батерията се изтощи, дисплеят изгасва и клиентът трябва да уведоми за това фирмата за топлинно счетоводство. Задължително старите измервателни уреди трябва да бъдат подменени с дистанционни.“ допълват от дружеството. „При дистанционното отчитане отпада задължението за посещение и визуално засичане на уредите от представител на дружеството топлинен счетоводител през определен период от време. Монтирането на уреди с дистанционен отчет ограничава възможностите за неправомерно потребление на топлинна енергия от страна на съседи в етажната собственост.“,поясняват от дружеството.

„Централното топлоснабдяване е сред най-екологичните, комфортни и безопасни начини за отопление. Клиентите ни имат целогодишно гореща вода. Напомняме, че при заплащане на сметките в срок, потребителите могат да намалят разходите си за отопление,възползвайки се от отстъпка „Лоялен клиент“ в размер на 3% от фактурираната топлинна енергия без ДДС и отстъпка „Изряден клиент“ с пределна цена за всеки потребен и отчетен кубик топла вода“, съобщават от „Топлофикация Плевен“.

От „Топлофикация Плевен“напомнят, че клиентите могат да отправят своите сигнали и запитвания в Клиентския център на дружеството всеки работен ден от 8:00 до 15:30 часа. Информация относно фактурирани суми, разпределение и продажба на топлинна енергия могат да получат на тел. 064 895 283 и тел. 064 895 247. За възникнали аварии и проблеми с топлоподаването клиентите могат да се свържат с нас на тел. 064 895 288. „

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!