BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Общинската администрация в Плевен ще съдейства за актуализиране на здравноосигурителния статус на граждани

В свое писмо изпълнителният директор на НАП Галя Димитрова се обръща с молба към общинските администрации за оказване на съдействие на граждани за актуализиране на здравноосигурителния им статус. Необходимостта от това посредничество произтича от въведения режим на извънредно положение  в страната и ограниченията в тази връзка за придвижване между отделни населени места.

Съдействието на общинските администрации касае лица с прекъснати здравноосигурителни права, които поради ограниченията не могат да посетят офис на НАП и не могат да се възползват от възможността за подаване на документи по електронен път с персонален идентификационен код или квалифициран електронен подпис. То се изразява в сканиране от общинските служители на попълнена Декларация № 7 „Данни за възникване на задължение за внасяне на здравноосигурителни вноски” от лицето, което желае да актуализира здравноосигурителния си статус, както и други документи, ако лицето е представило такива, и изпращането им на адрес: ts.poturlieva@ro15.nra.bg.

Община Плевен  откликва положително на отправената молба, с писмо на кмета Георг Спартански са уведомени и кметовете на кметства за нужното съдействие, приложено с писмото е изпратен и образец на Декларация № 7.

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!