BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Тодор Еленков: Корупцията е обхванала всички сфери от живота ни, включително и БДЖ

Снимка – пресцентър.

 „Един от важните приоритети залегнали в управленската програма на „Демократична България” е създаването на национален фонд за инвестиции в транспортната инфраструктура, който да осигури възможност за продължаване на финансирането на транспортни проекти. Той ще бъде инструмент за продължаване на усилията за подобряване на инфраструктурата на страната в дългосрочен план до 2050 г., с акцент върху безопасността, а не върху интереса на строителите” – заяви при посещението си в Плевен Владислав Панев, кандидат за народен представител от „Демократична България”.

Лошото състояние на пътната безопасност и това, че България е на първо място в Европейския съюз по годишен брой загинали при катастрофи с леки автомобили налага спешно прилагане на по-ефективни мерки в пътническия и товарен транспорт.

Сред основните цели, които си поставят от „Демократична България” са пренасочване на поне 20 процента от шосейните превози на товари към превози с железопътен и воден транспорт до 2025 година, инвестиции в екологичен и нискоенергиен железопътен транспорт, ускорена електрификация на жп мрежата, въвеждане на информационни системи за оптимизиране на транспортните процеси, както и внедряване на съвременни средства за осигуряване на безопасно движение на влаковете, гарантиращи оперативна съвместимост с Европейската система за управление на движението.

„За нас е важно общественият транспорт да е достъпен и сигурен превоз за всеки жител на страната. Затова е необходимо да се приложат мерки за повишаване на неговата безопасност със стремеж към нулева смъртност на пътя” – сподели кандидатът за народен представител от листата на „Демократична България” в Плевен, Тодор Еленков. Той акцентира върху мерките, които трябва да се приложат за подобряване на железопътния транспорт в страната като –  осигуряване на съвременни условия за пътуване във всички влакове с особен акцент върху чистотата; субсидията за жп превоза да е на база продаден билет и превозен пътник, а не на километър пробег;  въвеждане на нови електронни услуги като удобна резервационна система, както и увеличаване на броя влаковете по направления, където има силен автомобилен трафик с цел намаляване на задръстванията по пътищата и на вредата от транспорта върху околната среда.

„Като жител на град Плевен, за мен е изключително важна една от целите, които си поставяме, а именно провеждането на рехабилитация и модернизация на жп линиите Мездра – Горна Оряховица и Русе – Горна Оряховица – Велико Търново, включващи участъците от железопътната мрежа на територията на Плевенска област” – каза още Тодор Еленков, като допълни, че България получава много средства за ремонт на жп инфраструктурата, но голяма част от тях потъват в нечий каси. „За да може в страната да се постигне по-бързо и по-безопасно придвижване, както и икономически растеж чрез конкурентен железопътен и автомобилен транспорт,  първо трябва да се преборим с ендемичната корупция в страната”, заяви Еленков като призова всички транспортни служители и работници да се доверят на „Демократична България” с бюлетина № 11.

Купуването и продаването на гласове е престъпление!

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!